Waar gaat het heen?

12 december 2024

Op 21 oktober 2024 stuurde de Minister van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur een brief naar de Tweede Kamer over bedrijfsgerichte doelsturing. Het kabinet wil het landbouwbeleid niet meer sturen op basis van middelvoorschriften, maar op basis van doelvoorschriften. (…) Ik vraag me dan ook af waarom (belangenbehartigers van) de agrarische sector over het algemeen zo positief is (c.q. zijn) over emissie- c.q. doelsturing. Want waar gaat het heen?

Lees de hele column van Franca Damen hierover in LTB 2024/45 (zie hier).

Franca Damen, advocaat Damen Legal

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van mijn artikelen en een nieuwsbrief ontvangen zodra er een nieuw artikel geplaatst is? Schrijf u dan hier in voor mijn nieuwsbrief.